بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۷۲۸
با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم حوزه مسجدسلیمان بزرگ در مجلس
با حضور نماینده مسجدسلیمان و سایر مدیران حوزه مسجدسلیمان بزرگ ۷۹ پروژه عمرانی در بخش گلگیر افتتاح و کلنگ زنی شدند و این گامی بزرگ در جهت توسعه‌ پایدار در حوزه های زیر ساخت مرکز علمی و ایجاد اشتغال می باشد.
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان در آئین افتتاح و گلنگ زنی پروژه های عمران بخش گلگیر به مناسبت هفته‌ ی دولت با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
دکتر رضا جباری گفت : : افتتاح ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان  شامل حوزه های راه و شهرسازی ، راهداری، جهادکشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست ، نوسازی مدارس و برق در  بخش گلگیر را داشتیم.
وی افزود : امیدواریم افتتاح این مجموعه پروژه‌ها نقش مؤثری در خدمت رسانی به مردم این خطه داشته باشد.
جباری در پایان گفت : پروژه های دیگری نیز در  این بخش و سایر حوزه های مسجدسلیمان بزرگ در حال انجام است که بزودی از آنها بهره برداری کرده یا آنها را آغاز خواهیم کرد تا شاهد فصلی جدید در شکوفایی شهرهای حوزه انتخابیه باشیم.
افتتاح مرکز مدیرت مهارت آموزی و مشاوره‌ شغلی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان (TMC)
  به گزارش خبرنگار خبر آنلاین در آیین افتتاح مرکز مدیرت مهارت آموزی و مشاوره‌  شغلی دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان با مشارکت فنی حرفه ای مسجدسلیمان  توسط دکتر رضاجباری نماینده حوزه مسجدسلیمان بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل فنی حرفه ای استان و رواسای مراکز فی حرفه ای شهرستان های حوزه نمایندگی برگزار شد.
دکتر رضا جباری با اشاره به کار درست دانشگاه آزاد در راه اندازی این مرکز گفت :  با بهره برداری از این مرکز مهارت آموزی و مشاورهٔ شغلی،زمینه معرفی دانشجویان و فارغ التحصیلان جهت اخذ  گواهینامهٔ بین المللی فنی و حرفه ای تسهیل می گردد.
وی افزود : این مرکز حاصل همکاری نزدیک دانشگاه آزاد و فنی حرفه ای است و دیگر دانشجویان بصورت خام وارد بازار کار نخواهند شد و پس از فارغ التحصیلی توسط فنی حرفه ای آموزش ها ومهارت های  لازم شغلی را دیده و سپس وارد بازار کار خواهند شد.
جباری در پایان گفت : امید است تا با برنامه ریزی درست و اصولی شاهد تاثیرات مثبت راه اندازی این مرکز در سطح حوزه مسجدسلیمان بزرگ در حوزه مهارت آموزی ، کار آفرینی و فعال کردن ظرفیت بسیار عظیم دانشجویان و فارغ التحصیلان به بازار کار باشیم و جوانان این خطه از آن بهره مند گردند.

ارسال نظرات